Moją misją i zarazem pasją jest tworzenie… jedynego w swoim rodzaju miejsca w sieci, które będzie inspirować i pomagać kobietom, jak lepiej wykorzystać technologie i produkty kosmetyczne w drodze do lepszego wyglądu i samopoczucia. Ze względu na swoje zacięcie naukowe i długie doświadczenie w branży ”Beauty” (ponad 10 lat) cały czas, z ochotą poszerzam swoje horyzonty, do czego przyczyniają się również piszący do mnie z prośbą o poradę czytelnicy. Jestem osobą szczęśliwą, wolną i kreatywną, spełnioną… bo nie ulegam presji otoczenia, zachowuje swoje wartości i trzymam się misji, co przekłada się na poruszaną tematykę oraz sukcesy. Jestem przekonana, że związek między mną, firmą, a czytelnikiem może być dla wszystkich korzystny, co ma odzwierciedlenia nie tylko w zadowoleniu z teraźniejszych wyników, ale przekłada się także na rozwój wszystkich trzech uczestniczących stron. To może wiązać się niekiedy z krytyką, dyskusją, ale tylko to stymuluje rozwój, a pojawiające się potrzeby i wymagania – innowacje. Zapraszam do kontaktu i rozmowy co moglibyśmy zrobić razem, co ja mogłabym zrobić dla Ciebie, zarówno firmy, jak i czytelników.

Z wyrazami sympatii,

Agata Choromańska

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Czytelnicy mojego bloga to osoby, które cenią szeroko rozumiane piękno, jakość i styl. To w przeważającej większości kobiety, między 23, a 35 rokiem życia, aktywne zawodowo, dbające o urodę i śledzące nowości, dla których podstawowym źródłem wiedzy jak dbać o siebie są blogi i portale internetowe. Kobiety dokonujące częstych, ale przemyślanych zakupów kosmetycznych w kwocie 300-1000zł miesięcznie.

* Dane na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej na grupie 192 czytelników bloga BeautyIcon.pl z dnia 26.11.2013r. oraz danych statystycznych udostępnianych przez portal Facebook.com dla fanpage BeautyIcon. 

Informacje ogólne

Selektywnie wybieram firmy, z którymi współpracuję, ale z przyjemnością rozważę każdą propozycję. Znam swoich czytelników, ich potrzeby i oczekiwania, dzięki czemu mogę zaproponować partnerom odpowiednio dobrane działania. Chętnie podejmę się promocji produktów czy usług, które uważam za godne polecenia, które są wysokiej jakości i które bliskie są tematyce bloga lub moim zainteresowaniom. Wszystkie publikowane teksty są mojego autorstwa, nie publikuję „gotowców” lub czystych materiałów prasowych – od tego są portale i gazety. Każdy produkt lub usługę rzetelnie testuję i oceniam. Dużą rolę odgrywają także autorskie, profesjonalne zdjęcia, które są cechą charakterystyczną Beauty Icon. Szczególnie cenię sobie niestandardowe akcje marketingowe, które niosą ze sobą dla moich czytelników wartościowy przekaz, podany w ciekawej formie. Nie brakuje mi pomysłów na nieszablonowe działania. Nie współpracuję barterowo. Każda kampania lub jednorazowa akcja promocyjna wyceniana jest indywidualnie w zależności od zakresu prac i przewidzianych aktywności (ilość wpisów, format, rodzaj kampanii, czas jej trwania, tematyka itp.).

Możliwe formy współpracy

  • recenzje i prezentacje
  • konkursy
  • foto i video relacje
  • wyjazdy sponsorowane
  • warsztaty
  • ambasador marki / udział w kampaniach reklamowych
  • banery i linki

Recenzje

Podstawową formą przekazu na blogu są testy i recenzje produktów i usług. Jeśli jesteś otwarty na merytoryczny opis okraszony autorskimi zdjęciami oraz ciekawy dialog z czytelnikami, to taki materiał wkrótce może pojawić się na łamach BeautyIcon.

Konkursy

Któż nie lubi dostawać prezentów? Konkurs to świetna forma promocji marki czy produktu, szczególnie jeśli połączona jest z subiektywną recenzją. Formy konkursu bywają przeróżne, zawsze jednak cieszą się ogromnym zainteresowaniem czytelników. Pozwalają też skupić uwagę na marce przez dłuższy czas, niż tylko jednorazowo.

Foto i video relacje

Wizyta w fabryce lub nowo otwartym salonie? A może planujesz wyjątkowy event lub konferencję? Warto przygotować relację z takiego wydarzenia. Pozwala ona nie tylko przybliżyć czytelnikom markę, ale również zgłębić jej filozofię, przedstawić osoby zarządzające i odpowiedzialne za badania i innowacje. Świetny wstęp do szerszej prezentacji konkretnych produktów.

Wyjazdy sponsorowane

Udział w międzynarodowej konferencji, wizyta w głównej siedzibie koncernu, a może coś zupełnie wyjątkowego i indywidualnego? Niedostępność zawsze wzbudza szczególne zainteresowanie, dlatego warto zaprezentować coś szczególnego. Świetny wstęp do szerszej prezentacji konkretnych produktów.

Warsztaty

Istnieje możliwość uczestnictwa w warsztatach organizowanych przez Twoją firmę lub możliwość organizacji i poprowadzenia warsztatów przeze mnie. Aktualne trendy makijażowe, podstawy profesjonalnego makijażu czy triki stosowane przez najlepszych makijażystów na świecie – to tylko wybrane tematy warsztatów organizowanych dla pracowników lub specjalnych klientów. Możliwość rozszerzenia tematyki o perfumy: składniki, nuty zapachowe, tworzenie własnych perfum.

Ambasador marki / udział w kampaniach reklamowych

Długoterminowa współpraca, możliwa także na wyłączność, obejmująca wszystkie możliwe formy kooperacji, w tym także podjęcie roli ambasadora marki lub produktu.

Banery i linki

Istnieje możliwość zamieszczenia banera, zarówno na stronie głównej, podstronach oraz w artykułach. Standardowo banery i linki są najczęściej elementami większych kampanii reklamowych.

Obecność w mediach

Podczas tych kilku lat działalności nawiązałam współpracę z czołowymi na świecie markami luksusowymi (w tym z najbardziej prestiżowymi i restrykcyjnymi co do wyboru partnerów – Chanel, Dior, Sisley Paris), pracowałam w redakcji portalu Snobka.pl, zostałam laureatką konkursu Akademia Makijażu Douglas, moje zdjęcie pojawiło się na łamach magazynu ”Pani” , udzieliłam wywiadu dla portalu Lula.pl, przygotowałam również sesję zdjęciową dla Fashion Magazine oraz do katalogu perfumerii Sephora. Znalazłam się także w Rankingu Kominka na Najbardziej wpływowych blogerów w 2013r.

W 2013 r. wraz z grupą blogerów zainicjowałam pierwsze warsztaty makijażowo-zapachowe dla czytelników w prestiżowym klubie dla biznesmenów – Pure Sky Club, których partnerami były takie marki jak Estée Lauder, Eisenberg, Mon Credo, Collistar.

W 2014 r. zostałam zaproszona (jako jedyna polska blogerka urodowa) przez koncern Procter & Gamble ”Vision House” na konferencję naukową do Marakeszu, gdzie miałam możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i osiągnięciami naukowymi w dziedzinie beauty – przeciwdziałania elementom wpływającym na starzenie się i uszkodzenia skóry oraz włosów.

W 2015 r. we współpracy z marką L’Oreal Paris wystąpiłam w reklamie podkładu Infallible 24H-Matte. Udzieliłam również wywiadu w magazynie dla managera Beauty Inspiration (wydanie papierowe i internetowe) w temacie Bloga jako skutecznego narzędzia promocji. Po za działaniami widocznymi w mediach, udzieliłam kilku wywiadów dla marek kosmetycznych w celach doradczych – na temat rynku kosmetyków, oceny produktów i potrzeb konsumentek.

Na co dzień prócz tematyki stricte urodowej piszę o otaczającym mnie świecie, inspiracjach, miejscach które lubię i rzeczach, które budzą emocje. Interesuję się zagadnieniami marketingu (studiuję Marketing i PR), psychologii oraz fotografii, która jest moją drugą, wielką pasją. Na łamach Beauty Icon publikuję niemal wyłącznie autorskie zdjęcia.

KONTAKT

Wszelkie wiadomości proszę wysyłać na adres mailowy: kontakt@beautyicon.pl


PANI , grudzień 2013

FASHION MAGAZINE , wrzesień 2013

PERFUME LOVER, katalog Sephora , październik 2013

GAZETA.PL, kobieta , styczeń 2013

 

Dotychczas współpracowałam

Wszystkie materiały zawarte na łamach bloga są chronione prawami autorskimi, a ich kopiowanie lub wykorzystywanie jest zabronione.

© 2008 - 2016 - BeautyIcon.pl

Social Media