Wyjątkowy zapach na wyjątkową okazję. Marka Chanel przygotowała dla kobiet kultowy zapach Chanel N°5 w limitowanym, czerwonym flakonie – Chanel N°5 Red Edition.
Kultowy, kobiecy zapach w najbardziej kobiecym kolorze
Legendarny flakon stworzony przez Mademoiselle Chanel w te Święta zyskuje intensywnie czerwony kolor. Kolor emocji, odwagi, symbolizujący dążenie do wolności i drogi ku swojemu przeznaczeniu…
Czerwień od zawsze uosabiała najwyższą kobiecość – od garnituru Carole Bouquet do czerwonego dywanu Nicole Kidman i Gisele Bündchen. Czerwień była również motywem przewodnim dla reklamy N°5 nakręconej przez Luca Bessona, gdzie nawiązano do baśni o Czerwonym Kapturku. Czerwień jest wszechobecna w reklamach Chanel N°5.
Unikalna edycja limitowana tylko na gwiazdkę 2018
Unikalna edycja limitowana obejmuje dwa zapachy: wodę toaletową N°5 L’EAU i wodę perfumowaną N°5 (100 ml) oraz najbardziej spektakularny flakon z kryształu Baccarat, o olbrzymiej pojemności aż 900ml! To kolekcjonerskie wydanie zostało wyprodukowane w ograniczonej liczbie – tylko 55 sztuk na całym świecie!
Flakon Chanel N°5 został zaprojektowany w 1921 roku i finalnie wydany w 1924 r. Symbolizował zupełnie nową estetykę prostych, geometrycznych linii. Kultowy projekt z czasem subtelnie ewoluował (ostateczna zmiana flakonu w 1986 roku), pozostając wierny swojemu pierwowzorowi.
Zapach N°5 jest wyjątkowy. Nuty kwiatowe połączono z aldehydowymi, które były innowacją ówczesnych czasów… Mademoiselle Chanel nie była kreatorką zapachu, ale to ona wybrała tę jedną spośród 10 zaproponowanych fiolek, w której mieściła się kompozycja N°5. Co ciekawe była to fiolka o numerze 5, skąd wywodzi się nazwa dla pierwszego, najbardziej kobiecego zapachu Chanel. Liczba 5 odgrywała jednak jeszcze większe znaczenie w życiu Chanel, była jej szczęśliwym talizmanem. Na temat powstania legendarnego zapachu krąży wiele historii… Wiemy na pewno, że po raz pierwszy zaprezentowano je 5 maja 1921 roku.
Więcej ciekawostek nt perfum Chanel N°5 w poniższym linku: