Na pewno kojarzycie salony fryzjerskie Franck Provost lub Jean Louis David, są one obecne w Polsce od wielu lat. Od listopada we wszystkich drogeriach Rossmann dostępna jest autorska linia produktów fryzjerskich właściciela obu wspomnianych marek – Francka Provost, który chce sprawić, aby każda kobieta poczuła się pięknie, aby doświadczenie luksusu profesjonalnej pielęgnacji było dostępne dla każdej z nas.
A od czego to się zaczęło? W moim przypadku od zaproszenia na konferencję Franck Provost :) gdzie miałam możliwość zapoznać się z nowymi produktami i posłuchać samego twórcy.
Osoba Francka wywarła na mnie wyjątkowe wrażenie… Bywa, że na eventach pojawiają się ważni goście, natomiast nie każdy z nich posiada swego rodzaju charyzmę, która jest w stanie wzbudzić w nas pozytywne emocje, ciekawie opowiedzieć o produktach. Franck nie tylko potrafi przekazać wiedzę (demonstrując działanie kosmetyków na modelkach), ale robi to w taki sposób, że chce się go słuchać.
Przy tym to specjalista w swoim fachu i wizjoner, pragnący kreować świat fryzjerstwa. Zajmuje się włosami od 40 lat. Jako biznesmen czynnie buduje swoje imperium (Grupa Provalliance), na które składa się wiele znanych marek. Dla przykładu jak duża jest sama tylko marka Franck Provost podam, że w 30 krajach znajduje się aż 650 salonów.
Nowa gama J’aime My składa się z 5 linii dostosowanych do potrzeb różnego rodzaju włosów, co miałam okazję zobaczyć na własne oczy. Podczas konferencji Franck opisywał i prezentował wybrane produkty na modelkach – włosy blond, farbowane, zniszczone, suche, a także te pozbawione objętości.
Całemu wydarzeniu towarzyszyło dużo zainteresowanie, na konferencję przyszli przedstawiciele znanych w Polsce mediów oraz blogerzy.
Myślę, że ta premiera jest wyjątkowa z dwóch powodów – biorąc pod uwagę dorobek twórcy, który jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych fryzjerów na świecie (współpracował przy reklamach, produkcjach filmowych, z gwiazdami), ale też nową, profesjonalną gamę produktów, która jest szeroko dystrybuowana w drogeriach Rossmann, w cenie niższej od wielu marek profesjonalnych. Jest to więc obszar o wysokim potencjale. Kobiety od teraz mogą czerpać wysokie benefity w przystępnej cenie. Wizualnie produkty przyciągają uwagę, są też różnorodne – mamy CC krem, olejki, spray na objętość włosów, produkty wielozadaniowe sprawiające, że możemy cieszyć się pięknymi, lśniącymi włosami przez cały dzień (niektóre kosmetyki możemy nakładać także w ciągu dnia, nie tylko w trakcie i bezpośrednio po umyciu włosów).
Marka wyraźnie dołożyła starań aby kosmetyki były warte swojej ceny. Poza specjalistycznymi formułami fryzjerskimi, różnorodności kosmetyków, ich szerokiej dostępności w optymalnej cenie, mamy też estetycznie wyglądające i praktyczne opakowania oraz mały, ale istotny szczegół: zapach – absolutnie niechemiczny – kojarzący się z wyrobami niskiej jakości. W kosmetykach Franck Provost aromat jest owocowo-kwiatowy, przyjemny dla zmysłów. Czasami gdy kupimy produkt o niemiłym dla nas zapachu, to pomimo dobrego rezultatu często rezygnujemy z jego używania. Uważam, że miły zapach wraz z nowatorską formułą – bez silikonów, na naturalnych komponentach mogą być niejednokrotnie kluczowe w momencie decyzji o zakupie.
Test kosmetyków pojawi się na blogu troszkę później, jak już zapoznam się bliżej z kosmetykami.
Pingback: Opinia o kosmetykach do włosów Franck Provost – BeautyIcon.pl – blog o tym co pięke wewnątrz i na zewnątrz()