1 lipca po raz pierwszy marka Chanel zaprosiła swoje klientki do specjalnie zaprojektowanej przestrzeni inspirowanej piaszczystą plażą w Deauville we Francji. Jest to nowy sposób doświadczania marki, który otaczają unikatowe kody Domu Mody CHANEL.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Pierwsze tego typu wydarzenie miało miejsce w dniach od 1-7 lipca na Placu Europejskim w Warszawie. Zaprezentowana konstrukcja oddaje atmosferę lata na francuskiej plaży, wszystko to w ikonicznych dla Chanel odcieniach – beżu i odcieniach nude inspirowanych morzem.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Szeroka gama produktów i nowości Chanel idealnie wpisuje się w aktualną aurę. Dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi ekspertów możemy odkrywać wiele produktów niezbędnych na lato, a także tych dedykowanych na plażę.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
W tym sezonie szczególnie ważne jest podkreślenie naturalnego, zdrowego blasku cery przy pomocy gamy pielęgnacyjnej Hydra Beauty i naturalnego makijażu Les Beiges, w akompaniamencie świeżych zapachów Les Eaux de Chanel.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Dla odwiedzających stoisko oferowane są bezpłatne usługi: błyskawiczny makijaż oraz odkrywanie zapachów, co pozwala doświadczyć produktów Chanel. Dodatkowe atrakcje to zajęcia jogi twarzy, zdjęcia w budce fotograficznej na plaży Chanel, wysyłka kartki pocztowej z plaży i odpoczynek z orzeźwiającym drinkiem.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Wydarzenie jest również okazją do zapoznania się z nowościami, które trafiły do sprzedaży w 2019 roku.
Jest to wyjątkowy podkład Les Beiges Water-Fresh Tint o formule z dominacją fazy wodnej, co zapewnia naturalny, świeży efekt skóry, która jest piękniejsza i oddycha. Dwie nowości z linii pielęgnacyjnej Hydra Beauty – Camellia Water Cream nawilżająco-rozświetlająca emulsja z wyciągiem z białej kamelii oraz woda micelarna L’Eau Micellaire przeznaczony dla każdej cery, nawet tej szczególnie wrażliwej. Ostatnią nowość stanowi zapach Les Eaux de Chanel Paris-Riviera, który przywodzi na myśl słoneczne Lazurowe Wybrzeże i wypełniony jest esencjami kwiatów i owoców z tamtejszych rejonów.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Nie możemy wyświetlić tej galerii.
Moje wrażenia z Chanel À La Plage
Wydarzenie jest perfekcyjnie zorganizowane. Imponująca i stylowa konstrukcja oraz zachwycająca plaża zachęcają do wejścia i korzystania z przygotowanych atrakcji. Na szczególne podkreślenie zasługuje wyjątkowa atmosfera towarzysząca każdym konsultacjom z ekspertami Chanel. Personel tej marki sprawia, że każdorazowo możemy poczuć się wyjątkowo. Cudownie zorganizowana przestrzeń sprzyja relaksowi oraz wykonaniu pamiątkowych zdjęć. Ja jestem zachwycona, zarówno wydarzeniem, jak i pomysłem zorganizowania tego typu przedsięwzięcia dla kobiet sympatyzujących z marką Chanel.
Daty kolejnych wydarzeń:
Kraków, Plac Wielkiej Armii Napoleona, termin: 15 – 28 lipca 2019
Gdańsk, Forum Gdańsk, Targ Sienny 7 termin: 01 – 13 sierpnia 2019
Warszawa, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera, termin: 31 sierpnia – 08 września 2019
Jeśli uczestniczyłaś w wydarzeniu Chanel koniecznie zamieść zdjęcie w swoich mediach społecznościowych z tagiem #chanelalaplage