Moją misją i zarazem pasją jest tworzenie… jedynego w swoim rodzaju miejsca w sieci, które będzie inspirować i pomagać kobietom, jak lepiej wykorzystać technologie i produkty kosmetyczne w drodze do lepszego wyglądu i samopoczucia. Ze względu na swoje zacięcie naukowe i długie doświadczenie w branży ”Beauty” (ponad 10 lat) cały czas poszerzam swoje horyzonty, do czego przyczyniają się również piszący do mnie z prośbą o porady czytelnicy. 

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Czytelnicy mojego bloga to osoby, które cenią szeroko rozumiane piękno, jakość i styl. To w przeważającej większości kobiety, między 23, a 35 rokiem życia, aktywne zawodowo, dbające o urodę i śledzące nowości, dla których podstawowym źródłem wiedzy jak dbać o siebie są blogi i portale internetowe. Kobiety dokonujące częstych, ale przemyślanych zakupów kosmetycznych w kwocie 300-1000zł miesięcznie.

* Dane na podstawie anonimowej ankiety przeprowadzonej na grupie 192 czytelników bloga BeautyIcon.pl z dnia 26.11.2013r. oraz danych statystycznych udostępnianych przez portal Facebook.com dla fanpage BeautyIcon. 

Informacje ogólne

Selektywnie wybieram firmy, z którymi współpracuję, ale z przyjemnością rozważę każdą propozycję. Znam swoich czytelników, ich potrzeby i oczekiwania, dzięki czemu mogę zaproponować partnerom odpowiednio dobrane działania. Chętnie podejmę się promocji produktów czy usług, które uważam za godne polecenia, które są wysokiej jakości i które bliskie są tematyce bloga lub moim zainteresowaniom. Wszystkie publikowane teksty są mojego autorstwa, nie publikuję „gotowców” lub materiałów prasowych – od tego są portale i gazety. Każdy produkt lub usługę rzetelnie oceniam. Dużą rolę odgrywają także autorskie, profesjonalne zdjęcia. Szczególnie cenię sobie niestandardowe akcje marketingowe, które niosą ze sobą wartościowy przekaz. Nie współpracuję barterowo. Każda kampania lub jednorazowa akcja promocyjna wyceniana jest indywidualnie w zależności od zakresu prac i przewidzianych aktywności (ilość wpisów, format, rodzaj kampanii, czas jej trwania, tematyka itp.).

Możliwe formy współpracy

  • recenzje i prezentacje
  • konkursy
  • foto i video relacje
  • wyjazdy sponsorowane
  • warsztaty
  • ambasador marki / udział w kampaniach reklamowych
  • linki

Recenzje

Podstawową formą przekazu na blogu są testy i recenzje produktów i usług. Wyłącznie rzetelne, solidne i wysokiej jakości wpisy.

Konkursy

Konkurs to świetna forma promocji marki czy produktu, szczególnie jeśli połączona jest z recenzją. Formy konkursu bywają różne, zawsze jednak cieszą się ogromnym zainteresowaniem czytelników.

Foto i video relacje

Wizyta w fabryce lub nowo otwartym salonie? A może planujesz wyjątkowy event lub konferencję? Warto przygotować relację z takiego wydarzenia. Pozwala ona nie tylko przybliżyć czytelnikom markę, ale również zgłębić jej filozofię, przedstawić osoby zarządzające i odpowiedzialne za badania i innowacje. Świetny wstęp do szerszej prezentacji konkretnych produktów.

Wyjazdy sponsorowane

Udział w międzynarodowej konferencji, wizyta w głównej siedzibie firmy, takie okazje pozwalają zdobyć unikalne doświadczenie, które prezentowane na blogu cieszy się dużą popularnością. Jest to także świetny wstęp do szerszej prezentacji konkretnych produktów.

Warsztaty

Istnieje możliwość uczestnictwa w warsztatach organizowanych przez Twoją firmę lub możliwość organizacji i poprowadzenia warsztatów przeze mnie. Aktualne trendy makijażowe, podstawy profesjonalnego makijażu czy triki stosowane przez najlepszych makijażystów na świecie – to tylko wybrane tematy warsztatów organizowanych dla pracowników lub specjalnych klientów. Możliwość rozszerzenia tematyki o perfumy: składniki, nuty zapachowe, tworzenie własnych perfum.

Ambasador marki / udział w kampaniach reklamowych

Długoterminowa współpraca, możliwa także na wyłączność, obejmująca wszystkie możliwe formy kooperacji, w tym także podjęcie roli ambasadora marki lub produktu.

Banery i linki

Istnieje możliwość zamieszczenia banera, zarówno na stronie głównej, podstronach oraz w artykułach. Standardowo banery i linki są najczęściej elementami większych kampanii reklamowych.

Obecność w mediach

Podczas tych kilku lat działalności nawiązałam współpracę z czołowymi na świecie markami luksusowymi (w tym z najbardziej prestiżowymi i restrykcyjnymi co do wyboru partnerów – Chanel, Dior, Sisley Paris), pracowałam w redakcji portalu Snobka.pl, zostałam laureatką konkursu Akademia Makijażu Douglas, moje zdjęcie pojawiło się na łamach magazynu ”Pani” , udzieliłam wywiadu dla portalu Lula.pl, przygotowałam również sesję zdjęciową dla Fashion Magazine oraz do katalogu perfumerii Sephora. Znalazłam się także w Rankingu Kominka na Najbardziej wpływowych blogerów w 2013r.

W 2013 r. wraz z grupą blogerów zainicjowałam pierwsze warsztaty makijażowo-zapachowe dla czytelników w prestiżowym klubie dla biznesmenów – Pure Sky Club, których partnerami były takie marki jak Estée Lauder, Eisenberg, Mon Credo, Collistar.

W 2014 r. zostałam zaproszona (jako jedyna polska blogerka urodowa) przez koncern Procter & Gamble ”Vision House” na konferencję naukową do Marakeszu, gdzie miałam możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i osiągnięciami naukowymi w dziedzinie beauty – przeciwdziałania elementom wpływającym na starzenie się i uszkodzenia skóry oraz włosów.

W 2015 r. we współpracy z marką L’Oreal Paris wystąpiłam w reklamie podkładu Infallible 24H-Matte. Udzieliłam również wywiadu w magazynie dla managera Beauty Inspiration (wydanie papierowe i internetowe) w temacie Bloga jako skutecznego narzędzia promocji. Po za działaniami widocznymi w mediach, udzieliłam kilku wywiadów dla marek kosmetycznych w celach doradczych – na temat rynku kosmetyków, oceny produktów i potrzeb konsumentek.

KONTAKT

Adres mailowy: kontakt@beautyicon.pl


PANI , grudzień 2013

FASHION MAGAZINE , wrzesień 2013

PERFUME LOVER, katalog Sephora , październik 2013

GAZETA.PL, kobieta , styczeń 2013

Dotychczas współpracowałam

Wszystkie materiały zawarte na łamach bloga są chronione prawami autorskimi, a ich kopiowanie lub wykorzystywanie jest zabronione.

© 2008 - 2020 - BeautyIcon.pl

Social Media