W Warszawie właśnie otwarto pierwszy butik marki Chanel. W tym wyjątkowym miejscu skupiono kwintesencję marki, prezentując prosty i elegancki wygląd butiku wypełnionego po brzegi produktami do makijażu, pielęgnacji, perfumami oraz kącik z okularami przeciwsłonecznymi.
Już od połowy października 2018 klientki Galerii Mokotów mogą dokonywać zakupów w nowym butiku marki Chanel. Jest to pierwsze tego typu miejsce w Polsce, gdzie w wyjątkowej atmosferze i z pomocą profesjonalistów możemy dobrać odpowiednie dla nas kosmetyki.
W zeszłym tygodniu zostałam zaproszona na oficjalne otwarcie butiku. Wiadomość o tym wydarzeniu poruszyła mnie szczególnie gdyż jestem wierną fanką marki od wielu lat.
Butik mieści się na parterze galerii, w jednej z alejek, obok sąsiadującej fontanny -charakterystycznej dla tego poziomu budynku.
Szklane ściany butiku umożliwiają szybki podgląd tego co się kryje we wnętrzu, a jest ono bardzo jasne, niemalże sterylne. Stanowi idealne tło do ekspozycji asortymentu, w tym tego, który sezonowo nabiera nieco innych barw, w zależności od inspiracji głównej kreatorki makijaży Chanel.
U wejścia do butiku napotykamy na stół wypełniony nowościami. W tym sezonie zdecydowanie króluje czerwień, która była bliska Gabrielle Chanel, ale też stanowi wielką inspirację dla aktualne kreatorki makijażu Chanel – Lucii Pica. Na ekspozytorach spotkamy zatem nowe, trwałe i intensywne pomadki Rouge Allure Velvet Extreme, a także pomadki o ciekawym, zupełnie nowym pudrowym wykończeniu Rouge Allure Liquid Powder, gamę lakierów do paznokci oraz klasyczne perfumy Chanel N°5 oraz wydanie N°5 L’Eau w nowym, limitowanym czerwonym flakonie.
Lewa strona butiku stanowi część makijażową i pielęgnacyjną wraz z konsolą z dużym lustrem, pomocnym podczas konsultacji z klientkami.
Prawa ściana butiku należy w całości do zapachów. Została ona podzielona na zapachy damskie, męskie, ekskluzywną linię zapachów Chanel oraz nowości. Muszę przyznać, że właśnie ta ściana przykuła moją uwagę szczególnie… Od dłuższego czasu marzyłam o butiku marki Chanel w Polsce, wraz z towarzyszącą mu ofertą ekskluzywnych zapachów Les Exclusifs de Chanel.
Gama o której wspominam liczy aż 16 charakterystycznych woni, zupełnie niespotykanych na rynku perfumeryjnym… Są to zapachy stworzone wokół historii Gabrielle Chanel. Bardzo pięknie o tych zapachach opowiadają konsultantki w butiku, które zarażają swoją pasją do marki i chętnie o tych kreacjach mówią.
W takie urocze pudełeczka sygnowane Chanel możemy zapakować dokonane w butiku zakupy.
Nowością, na którą w ogóle nie liczyłam, biorąc pod uwagę obecność produktów kosmetycznych, to okulary przeciwsłoneczne.
Od teraz nie musicie już szukać okularów Chanel po autoryzowanych salonach optycznych. Jako posiadaczka kilku par okularów Chanel jestem zadowolona z takiego rozwiązania. Co ważne, okulary często zawierają elementy charakterystyczne dla stylu Chanel – perły, elementy tweedu, plecione łańcuszki. Mam nadzieję, że te akcesoria i w ogóle otwarcie butiku beauty marki Chanel są zapowiedzią kolejnego wydarzenia jakim być może w przyszłości będzie butik modowy… Byłoby idealnie :)
Dane butiku:
CHANEL WARSAW FRAGRANCE & BEAUTY BOUTIQUE
Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa
Tel: + 48 882 435 652
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – czwartek w godzinach 10.00-22.00
Piątek – sobota w godzinach 09.00-22.00
Niedziela handlowa w godzinach 10.00-21.00