1 lipca po raz pierwszy marka Chanel zaprosiła swoje klientki do specjalnie zaprojektowanej przestrzeni inspirowanej piaszczystą plażą w Deauville we Francji. Jest to nowy sposób doświadczania marki, który otaczają unikatowe kody Domu Mody CHANEL.
Pierwsze tego typu wydarzenie miało miejsce w dniach od 1-7 lipca na Placu Europejskim w Warszawie. Zaprezentowana konstrukcja oddaje atmosferę lata na francuskiej plaży, wszystko to w ikonicznych dla Chanel odcieniach – beżu i odcieniach nude inspirowanych morzem.
Szeroka gama produktów i nowości Chanel idealnie wpisuje się w aktualną aurę. Dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi ekspertów możemy odkrywać wiele produktów niezbędnych na lato, a także tych dedykowanych na plażę.
W tym sezonie szczególnie ważne jest podkreślenie naturalnego, zdrowego blasku cery przy pomocy gamy pielęgnacyjnej Hydra Beauty i naturalnego makijażu Les Beiges, w akompaniamencie świeżych zapachów Les Eaux de Chanel.
Dla odwiedzających stoisko oferowane są bezpłatne usługi: błyskawiczny makijaż oraz odkrywanie zapachów, co pozwala doświadczyć produktów Chanel. Dodatkowe atrakcje to zajęcia jogi twarzy, zdjęcia w budce fotograficznej na plaży Chanel, wysyłka kartki pocztowej z plaży i odpoczynek z orzeźwiającym drinkiem.
Wydarzenie jest również okazją do zapoznania się z nowościami, które trafiły do sprzedaży w 2019 roku.
Jest to wyjątkowy podkład Les Beiges Water-Fresh Tint o formule z dominacją fazy wodnej, co zapewnia naturalny, świeży efekt skóry, która jest piękniejsza i oddycha. Dwie nowości z linii pielęgnacyjnej Hydra Beauty – Camellia Water Cream nawilżająco-rozświetlająca emulsja z wyciągiem z białej kamelii oraz woda micelarna L’Eau Micellaire przeznaczony dla każdej cery, nawet tej szczególnie wrażliwej. Ostatnią nowość stanowi zapach Les Eaux de Chanel Paris-Riviera, który przywodzi na myśl słoneczne Lazurowe Wybrzeże i wypełniony jest esencjami kwiatów i owoców z tamtejszych rejonów.
Moje wrażenia z Chanel À La Plage
Wydarzenie jest perfekcyjnie zorganizowane. Imponująca i stylowa konstrukcja oraz zachwycająca plaża zachęcają do wejścia i korzystania z przygotowanych atrakcji. Na szczególne podkreślenie zasługuje wyjątkowa atmosfera towarzysząca każdym konsultacjom z ekspertami Chanel. Personel tej marki sprawia, że każdorazowo możemy poczuć się wyjątkowo. Cudownie zorganizowana przestrzeń sprzyja relaksowi oraz wykonaniu pamiątkowych zdjęć. Ja jestem zachwycona, zarówno wydarzeniem, jak i pomysłem zorganizowania tego typu przedsięwzięcia dla kobiet sympatyzujących z marką Chanel.
Daty kolejnych wydarzeń:
Kraków, Plac Wielkiej Armii Napoleona, termin: 15 – 28 lipca 2019
Gdańsk, Forum Gdańsk, Targ Sienny 7 termin: 01 – 13 sierpnia 2019
Warszawa, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera, termin: 31 sierpnia – 08 września 2019
Jeśli uczestniczyłaś w wydarzeniu Chanel koniecznie zamieść zdjęcie w swoich mediach społecznościowych z tagiem #chanelalaplage